loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو,    دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو 320,    دانلود اهنگ احسان خواجه امیری بنام تو چشمات مال من

حسین بازدید : 521 سه شنبه 09 بهمن 1397

,   
,    دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو
,    دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو 320
,    دانلود اهنگ احسان خواجه امیری بنام تو چشمات مال من نیست
,    متن تو چشمات مال من نیستو
,    دانلود آهنگ تو که چشمات مال من نیست
,    دانلود آهنگ نمیدونی احسان خواجه امیری با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ نمیدونم احسان خواجه امیری
,    دانلود اهنگ چشمات تو چشمامه
,    دانلود البوم نمیدونی احسان خواجه امیری

,   

 

متن آهنگ احسان خواجه امیری نمیدونی

 

تو چشمات مال من نیست و

نگات دنبال من نیست و

چشات رو دزدکی دیدم

تو قهوه ات فال من نیست و

نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و

نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و

از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و

نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و

نمی دونی

تو قلب تو دیگه جایی واسه امثال من نیست و

یه ذره دلخوشی حتی توی اقبال من نیست و

بهارش این جوری باشه ، نه امسال ، سال من نیست و

نمی دونی ، نمی دونی ، نمی دونی

تو چشمات مال من نیست و

نگات دنبال من نیست و

چشات رو دزدکی دیدم

تو قهوه ات فال من نیست و

نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و

نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و

از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و

نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و

نمی دونی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1394/08/ehsan-khajehamiri-nemidooni/







برچسب ها دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو دانلود آهنگ تو چشمات مال من نیستو 320 دانلود اهنگ احسان خواجه امیری بنام تو چشمات مال من نیست متن تو چشمات مال من نیستو دانلود آهنگ تو که چشمات مال من نیست دانلود آهنگ نمیدونی احسان خواجه امیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ نمیدونم احسان خواجه امیری دانلود اهنگ چشمات تو چشمامه دانلود البوم نمیدونی احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو