loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ دوست دارم کامران مولایی,    دانلود اهنگ کامران مولایی این عشقه,    دانلوداهنگ کامران مولایی سفر,    دان

حسین بازدید : 312 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ دوست دارم کامران مولایی
,    دانلود اهنگ کامران مولایی این عشقه
,    دانلوداهنگ کامران مولایی سفر
,    دانلود اهنگ دلتنگی کامران مولایی
,    دانلود آهنگ فراموشی کامران مولایی
,    دانلود اهنگ لعنت کامران مولایی
,    دانلود آهنگ خداحافظ از کامران مولایی
,    دانلود آهنگ انتظار از کامران مولایی
,    دانلود آهنگ کامران مولایی روزگار

,   
,  

 

متن آهنگ دوست دارم کامران مولایی
دوریت دیوونم کرد اه از این درد بیا برگرد
بسه هر چی قلبم زندگیشو بی تو سر کرد
نیستی بی قرارم بی تو دارم کم میارم
با تو روزگارم خوبه چیزی کم ندارم
دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است
دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است
دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

++++++++
وقتی که تو رفتی رنگ خوشبختی ندیدم
کارم شده گریه بس که دلتنگی کشیدم
برگرد تا دوباره مثل سابق رو به راهشم
بگرد آرزومه تا همیشه با تو باشم

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است
دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

دوست دارم دوست داشتنت یه احساس صادقانه است
دلتنگتم دلتنگیمم مثل گریم عاشقانه است

 

http://sakhamusic.ir/music-kamran-molaei-dooset-daram/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم کامران مولایی دانلود اهنگ کامران مولایی این عشقه دانلوداهنگ کامران مولایی سفر دانلود اهنگ دلتنگی کامران مولایی دانلود آهنگ فراموشی کامران مولایی دانلود اهنگ لعنت کامران مولایی دانلود آهنگ خداحافظ از کامران مولایی دانلود آهنگ انتظار از کامران مولایی دانلود آهنگ کامران مولایی روزگار دانلود آهنگ دوست دارم کاروئل دانلود اهنگ کاروئل نگو نه دانلود اهنگ دوست دارم اینو میدونی عاشقتم ولی گریزونی کاروئل بیوگرافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو