loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ هیشکی باورش نمیشه,    دانلود اهنگ کوک حالم,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کوکه حالم,    دانلود اهنگ کوکه حالم,  &nb

حسین بازدید : 262 سه شنبه 23 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ هیشکی باورش نمیشه
,    دانلود اهنگ کوک حالم
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کوکه حالم
,    دانلود اهنگ کوکه حالم
,    دانلود اهنگ کوکه حالم ریمیکس
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کوک حالم
,    دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو
,    دانلود اهنگ کوکه کوکه حالم
,    دانلود اهنگ کامل سینا درخشنده کوک حالم

 

 

 

اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتو
عاشقت شدم کسی ام نمیاد به جا تو توی دل من آخه حک شد اون چشاتو
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
♪♪♫♫♪♪♯ شعر : سینا درخشنده ♪♪♫♫♪♪♯
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
UpMusicTag دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده کوک حالم
بگه هر کی هر چی تو فقط دلبر منی دستی دستی دیدی اومدی دلو ببری
خاصی واسم آخه میدونم از همه سری
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
♪♪♫♫♪♪♯ آهنگسازی : شقایق امیر عضدی ♪♪♫♫♪♪♯
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

سینا درخشنده کوک حالم

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ هیشکی باورش نمیشه دانلود اهنگ کوک حالم دانلود اهنگ سینا درخشنده کوکه حالم دانلود اهنگ کوکه حالم دانلود اهنگ کوکه حالم ریمیکس دانلود اهنگ سینا درخشنده کوک حالم دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو دانلود اهنگ کوکه کوکه حالم دانلود اهنگ کامل سینا درخشنده کوک حالم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو