loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ هیچکی نمیگیره جاتو,    دانلود اهنگ نمیگیره جاتو,    اهنگ هیچکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت,    دانلود اهنگ هیچکی تو دلم جا

حسین بازدید : 242 سه شنبه 23 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ هیچکی نمیگیره جاتو
,    دانلود اهنگ نمیگیره جاتو
,    اهنگ هیچکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت
,    دانلود اهنگ هیچکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت
,    آهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
,    هیشکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت
,    دانلود اهنگ نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم
,    دانلود اهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو
,    دانلود آهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو ریمیکس

 

 

هیچکی جاتو نمیگیره بی تو دل از همه سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره هیچکی جاتو نمیگیره

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه

هیچکی جاتو نمیگیره

++++++++

وقتی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه و عاشق گریه میشم

وقتی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه و عاشق گریه میشم

هیچکی جاتو نمیگیره بی تو دل از همه سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره هیچکی جاتو نمیگیره

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه دلم برات تنگه

هیچکی جاتو نمیگیره

++++++++

باز صدایم کن از غم رهایم کن

باز صدایم کن از غم رهایم کن

من بی تو هیچم از دنیا سیرم

هرجا که باشم بی تو میمیرم

هیچکی جاتو نمیگیره بی تو دل از همه سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره هیچکی جاتو نمیگیره

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه دلم برات تنگه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://sakhamusic.ir/music-farhad-berenjan-hichki-jato-nemigireh/







برچسب ها دانلود آهنگ هیچکی نمیگیره جاتو دانلود اهنگ نمیگیره جاتو اهنگ هیچکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت دانلود اهنگ هیچکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت آهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو هیشکی تو دلم جاتو نمیگیره حتی خودت دانلود اهنگ نمیگیره هیشکی جاتو چی بگم از علاقم دانلود اهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو دانلود آهنگ دارم هواتو نمیگیره هیشکی جاتو ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو