loading...

ام پی تری فول

Download Music, روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ بیکلام  روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ جدید  روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ  روزای خوب امید نادرزاده با کیفیت 320,متن آهنگ&

حسین بازدید : 167 سه شنبه 30 بهمن 1397

Download Music, روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ بیکلام  روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ جدید  روزای خوب امید نادرزاده,دانلود آهنگ  روزای خوب امید نادرزاده با کیفیت 320,متن آهنگ  روزای خوب امید نادرزاده ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  روزای خوب امید نادرزاده ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  روزای خوب امید نادرزاده ,


آهنگ روزای خوب امید نادرزاده

شبیه خوابو بیداری .. یعنی تو هم حس منو داری ؟ .. وقتی بامن قدم بر میداری
تصویر تو پشت شیشه ..این رویای من بوده همیشه..خونه بدون تو مگه میشه؟
دلم عاشقه به حدی که...........نمی خواد تورو از دست بده
یه کاری میکنم زندگی .............روزای خوبشو پس بده
از همون لحظه که میرسی........خوشبختی در خونه رو میزنه


به جز تو من دیگه چی بخوام؟ ....همین خوبه که قلب تو با منه
دلم عاشقه به حدی که...........نمی خواد تورو از دست بده
یه کاری میکنم زندگی .............روزای خوبشو پس بده.
.







برچسب ها Download Music روزای خوب امید نادرزاده دانلود آهنگ بیکلام روزای خوب امید نادرزاده دانلود آهنگ جدید روزای خوب امید نادرزاده دانلود آهنگ روزای خوب امید نادرزاده با کیفیت 320 متن آهنگ روزای خوب امید نادرزاده دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول روزای خوب امید نادرزاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل روزای خوب امید نادرزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو