loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ بگو کجایی,    دانلود آهنگ بگو کجایی بنان,    دانلود آهنگ بگو کجایی از کورس سرهنگ زاده,    دانلود آهنگ ب

حسین بازدید : 219 چهارشنبه 01 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ بگو کجایی
,    دانلود آهنگ بگو کجایی بنان
,    دانلود آهنگ بگو کجایی از کورس سرهنگ زاده
,    دانلود آهنگ بگو کجایی مهران زاهدی
,    دانلود آهنگ بگو کجایی ایرج جهاندیده
,    بگو کجایی داریوش رفیعی
,    دانلود آهنگ بگو کجایی علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ به سوی تو از استاد بنان
,    شعر بگو کجایی

,   

http://sakhamusic.ir/kouros-sarhangzadeh-called-bego-kojai/

به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو
سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی؟
نشان تو، گه از زمین گاهی، ز آسمان جویم
ببین چه بی‌پروا، ره تو می‌پویم، بگو کجایی؟

کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی؟
به دست تو دادم، دل پریشانم، دگر چه خواهی؟
فتاده‌ام از پا، بگو که از جانم، دگر چه خواهی؟

یک دم از خیال من، نمی‌روی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من، اسیر کوی توام، به آرزوی توام
اگر تو را جویم، حدیث دل گویم، بگو کجایی؟

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ بگو کجایی دانلود آهنگ بگو کجایی بنان دانلود آهنگ بگو کجایی از کورس سرهنگ زاده دانلود آهنگ بگو کجایی مهران زاهدی دانلود آهنگ بگو کجایی ایرج جهاندیده بگو کجایی داریوش رفیعی دانلود آهنگ بگو کجایی علی زند وکیلی دانلود آهنگ به سوی تو از استاد بنان شعر بگو کجایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو