loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ گم شدم این روزا,    سهیل مهرزادگان لالایی,    سهیل مهرزادگان تنهایی,    سهیل مهرزادگان پرسه,  

حسین بازدید : 229 چهارشنبه 01 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ گم شدم این روزا
,    سهیل مهرزادگان لالایی
,    سهیل مهرزادگان تنهایی
,    سهیل مهرزادگان پرسه
,    دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان لالایی
,    دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان خواب شیرین
,    دانلود اهنگ رویای دل خسته از سهیل مهرزادگان
,    دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان ای خدا
,    دانلود آهنگ شاد سهیل مهرزادگان

 

شعر : یاسر مهرزادگان / تنظیم کننده : سهیل مهرزادگان

UpMusicTag دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پاییز بی رنگ

متن موزیک با صدای سهیل مهرزادگان:

یادم نمیره شبی رو که رفتی… ♫♪
یادم نمیره که بم میگفتی…♫♪
عاشقتر از من واسه تو ، کسی نیست… ♫♪
وقتی تو نیستی ، انگار کسی نیست… ♫♪
قانع بودم من به عشق خاص تو! ♫♪
خوب حال می‌کردم بکشم ناز تو… ♫♪
گذشتی چه ساده از من و احساسم!!! ♫♪
تو خوب میدونستی من رو تو حساسم!! ♫♪

کروس:
گمشدم این روزا دورت از همیشه ♫♪
تو باهام نباشی زندگیم چی میشه ♫♪
آسمون دلم آبی نیست امروزم ♫♪
برگا رنگی نیستند ، حتی تو پاییزم ♫♪

UpMusicTag دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان پاییز بی رنگ
تو که ترکم کردی! به همین آسونی ♫♪
ولی شک ندارم ، تو قلبم میمونی ♫♪
کاشکی اینجا بودی می‌دیدی غمگینم.. ♫♪
کاشکی پیدات کنم رویای رنگینم. ♫♪
کروس:
گمشدم این روزا دورت از همیشه ♫♪
تو باهام نباشی زندگیم چی میشه ♫♪
آسمون دلم آبی نیست امروزم ♫♪
برگا رنگی نیستند ، حتی تو پاییزم ♫♪

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ گم شدم این روزا سهیل مهرزادگان لالایی سهیل مهرزادگان تنهایی سهیل مهرزادگان پرسه دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان لالایی دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان خواب شیرین دانلود اهنگ رویای دل خسته از سهیل مهرزادگان دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان ای خدا دانلود آهنگ شاد سهیل مهرزادگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو