loading...

ام پی تری فول

من همیشه توی فکرم با خیالت زنده بودموقتی حسم میگفت نیست بی هدف پی تو بودمتو که رفتی منه تنها دیگه هیچ رمق ندارمنه میتونم اشک بریزم نه تورو یادم میارمیادم میارمرپگوش میدی به صدامدیگه نمیگیرم دستاتودوری

حسین بازدید : 235 دوشنبه 06 اسفند 1397

من همیشه توی فکرم با خیالت زنده بودم
وقتی حسم میگفت نیست بی هدف پی تو بودم
تو که رفتی منه تنها دیگه هیچ رمق ندارم
نه میتونم اشک بریزم نه تورو یادم میارم
یادم میارم

رپ

گوش میدی به صدام
دیگه نمیگیرم دستاتو
دوری بینمون افتاده چرا
میام میگیرم عکساتو
نگاه میکنم و میپسندم
یاد لحظه ی تحویل هر سالو
یاد خاطرات شمال
کنارم بودی تو هر شادی به هم کادو
میدادیم ولی گذشته


دیگه بر نمیگردم به تویی که پس زدی دستمو
آه این یه جور انتقامه
میگذرم ازت ساده
دلم میگفت راهی که داری میری یه اشتباهه
بسه خسته ام حتی از التماست
بهترین راه واسه جفتمون قطع ارتباطه


میگذری از من و میری اما باورم نمیشه
با تموم خوبییایی که به تو داشتم همیشه
همیشه توی خیالت میرسی به ته بن بست
به تو میگفتم که عشق من و تو نداره بن بست

رپ

طرفدار داره ازم گله
واسه حرفا که خیلی وقته توی دله
میگه اهنگاتم یه جور درد و دله
اون صداتم باز میکنه یه گره
از گره های دلم
چه خوب که میدونه دلش
عاشق یکی بوده که کرده ولش
سخته بهش خوبی کردن
در عین حالی که میدونی بهت بدی کرده
احساسم میگه اینجا تو دوری از من
من همونی بودم که دیدی خوبی از من
ولی قرار نبود دور بشی از من
نمیدونم کجایی یا که خوبی اصلا
شاید با خوبیام بدی کردم رسما
به عشق به خودم هر جوری اصلا دوست داری حساب کن
شمشیو بستم از رو
خیلی وقته اماده هستم ترسو

پاپ

میگذری از من و میری اما باورم نمیشه
با تموم خوبییایی که به تو داشتم همیشه
همیشه توی خیالت میرسی به ته بن بست
به تو میگفتم که عشق من و تو نداره بن بست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو