loading...

ام پی تری فول

       ,   دانلود آهنگکلافه شدم با من حرف نزنید بدم میاد    ,   هی با من حرف میزنی بدم میاد بدم میاد    ,   عسلی چشماتو قربون

حسین بازدید : 628 پنجشنبه 09 اسفند 1397

 

 

   ,   دانلود آهنگکلافه شدم با من حرف نزنید بدم میاد

   ,   هی با من حرف میزنی بدم میاد بدم میاد

   ,   عسلی چشماتو قربون قربون ناز و ادات عسلی تو دنیامی

   ,   ...
دوباره اسمت اومد جاری شده اشک چشام

   ,   تو بگو صدام نیاد داد میزنم به رویه چش عسلی بدم میاد ازت

   ,   دیگه بدم میاد این روزا از هرچی بدم میاد سرم میاد

   ,   عسلی اسمت اومد اشک منم در اومده خدایا بهم

   ,   بدش طاقت من سر اومده خدایا بهم بدش

   ,   جون خودت دوش دارم دوس دارم خراب بشه

   ,   حالش من آرومش کنم عسلی اسمت قشنگه

 

 

 

    ,   هی با من حرف میزنی بدم میاد بدم میاد

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ کلافه شدم با من حرف نزنید بدم میاد هی با من حرف میزنی بدم میاد بدم میاد عسلی چشماتو قربون قربون ناز و ادات عسلی تو دنیامی ... دوباره اسمت اومد جاری شده اشک چشام تو بگو صدام نیاد داد میزنم به رویه چش عسلی بدم میاد ازت دیگه بدم میاد این روزا از هرچی بدم میاد سرم میاد عسلی اسمت اومد اشک منم در اومده خدایا بهم بدش طاقت من سر اومده خدایا بهم بدش جون خودت دوش دارم دوس دارم خراب بشه حالش من آرومش کنم عسلی اسمت قشنگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو