loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ گریه نکن دل ساده من,    دانلود آهنگ گریه نکن ستاره ی من مرتضی پاشایی,    اهنگ عبدالمالکی توروخدا گریه نکن,    دانلود آهنگ گ

حسین بازدید : 226 شنبه 11 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ گریه نکن دل ساده من
,    دانلود آهنگ گریه نکن ستاره ی من مرتضی پاشایی
,    اهنگ عبدالمالکی توروخدا گریه نکن
,    دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی 320
,    گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
,    به من تکیه کن حواست کجاست
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دردت به جونم گریه نکن
,    دانلود آهنگ به من تکیه کن حواست کجاست مرتضی پاشایی
,    اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی

,   

 

به من تکیه کن حواست کجاست

هنوز عاشقی هنوز عاشقم

غماتو به من بگو

با دلتنگیا عذابم نده

مثل اون روزا فقط با خودم از عاشق شدن بگو

گریه نکن ستاره من یروز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما رو به هم می رسونه خدا

نیمه شبا که دستا ما بازم بلند میشه رو بخدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بخدا

♫♫♫

تا تب می کنم تو دق می کنی

تا تب می کنی میمیرم برات ما پشت همیم هنوز

یروز میرسه که دور از غما کنار منی کنار توام

نگاتو به شب ندوز

گریه نکن ستاره من یروز تموم میشه فاصله ها

حوصله کن عزیز دلم ما رو به هم می رسونه خدا

نیمه شبا که دستا ما بازم بلند میشه رو بخدا

اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بخدا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 http://nicmusic.net/

 







برچسب ها دانلود اهنگ گریه نکن دل ساده من دانلود آهنگ گریه نکن ستاره ی من مرتضی پاشایی اهنگ عبدالمالکی توروخدا گریه نکن دانلود آهنگ گریه نکن علی عبدالمالکی 320 گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی به من تکیه کن حواست کجاست دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دردت به جونم گریه نکن دانلود آهنگ به من تکیه کن حواست کجاست مرتضی پاشایی اتود اهنگ گریه نکن ستاره من مرتضی پاشایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو