loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ گریه نکن طاقت بیار فقط همین,    دانلود آهنگ نیما علامه گریه نکن,    دانلود اهنگ نیما علامه عاشقانه حرف بزن,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 408 شنبه 11 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ گریه نکن طاقت بیار فقط همین
,    دانلود آهنگ نیما علامه گریه نکن
,    دانلود اهنگ نیما علامه عاشقانه حرف بزن
,    دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه
,    دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی گریه نکن
,    دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه
,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن از جهان



 

دانلود آهنگ

 

امشب از اشک غریب تو وقتی که چشمای من تره
کاشکی میگفتی با من می مونی منو کم داری به من بگو، به من بگو
واسه چی با من غریبه ای چی میشه باز عاشقم کنی
نکنه دیگه منو نمی خوایی دوستم نداری، به من بگو، به من بگو

گریه نکن تموم میشن یه روزی این فاصه ها، طاقت بیار عزیز من
پیشم بمون چیزی نگو از رفتنت که میشکنم تنهام نذار عزیز من
وقتی که باشی دنیا قشنگه آروم میگیرم تا زنده ام با موندنت
این دل ویرون دوست داره بشنوه هرشب از تو عاشقی نشون بدی با موندنت

http://ahang-eshghi.rozblog.com







برچسب ها دانلود آهنگ گریه نکن طاقت بیار فقط همین دانلود آهنگ نیما علامه گریه نکن دانلود اهنگ نیما علامه عاشقانه حرف بزن دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن دانلود اهنگ ایمان غلامی گریه نکن دانلود اهنگ جلو هیشکی گریه نکن اشکاتو ببینه کی مثل من پا اشکات میشینه دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی دانلود اهنگ اگه میتونی گریه نکن از جهان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو