loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ عجب حال خوشیه وقتی که مستی,    میگن حال خوشیه وقتی که مستی دانلود,    میگن حال خوشیه وقتی که مستی میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی, &nbs

حسین بازدید : 543 دوشنبه 20 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ عجب حال خوشیه وقتی که مستی
,    میگن حال خوشیه وقتی که مستی دانلود
,    میگن حال خوشیه وقتی که مستی میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی
,    دانلود آهنگ مستی از جهان 320
,    دانلود اهنگ جهان عجب حال خوشی وقتی که مستی
,    میگن حال خوشیه از جهان
,    دانلود آهنگ مستی از جهان با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ هر شب تا سحر پیاله دستم
,    دانلود اهنگ جهان هر شب تا سحر پیاله دستم

,   

 

 

چند ساله دیگه باید بشینم

پرپر شدن عمرو ببینم

چند ساله دیگه باید تو دنیا

روز ا برن و تو رو نبینم

عمر مونده باقی

می خوام بشه تلافی

در عالم مستی

در خدمت ساقی

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

من همسفر دلای خستم

خاکم که به زیر پا نشستم

رمز و راز عشق و خوب میدونم

من عاشقمو باده به دستم

هر شب تا سحر پیاله دستم

گفتم نکنه باده پرستم

یک شب یا دو شب رو توبه کردم

دیدم نمیشه دوباره مستم

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

من همسفر دلای خستم

خاکم که به زیر پا نشستم

رمز و راز عشق و خوب میدونم

من عاشقمو باده به دستم

هر شب تا سحر پیاله دستم

گفتم نکنه باده پرستم

یک شب یا دو شب رو توبه کردم

دیدم نمیشه دوباره مستم

میگن حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

عجب حال خوشیه وقتی که مستی

میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی

چه حال خوشیه مستی

نه غم داره نه شکستی

http://bibmusic.com/%D9%85%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی ... تو سایت بذاریم لطفا آهنگ های دیگه ای درخواست بدین

(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)          

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ عجب حال خوشیه وقتی که مستی میگن حال خوشیه وقتی که مستی دانلود میگن حال خوشیه وقتی که مستی میگن بیخیالشی کی بودی کی هستی دانلود آهنگ مستی از جهان 320 دانلود اهنگ جهان عجب حال خوشی وقتی که مستی میگن حال خوشیه از جهان دانلود آهنگ مستی از جهان با کیفیت 320 دانلود آهنگ هر شب تا سحر پیاله دستم دانلود اهنگ جهان هر شب تا سحر پیاله دستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو