loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد  ,متن آهنگ,رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد ,کد آهنگ پی

حسین بازدید : 933 شنبه 25 اسفند 1397

متن آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد  ,متن آهنگ,رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد  ,دانلود آهنگ جدید رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد ,Download Music,دانلود آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد  با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد  ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد تنهام بزاری شبا به یاد تو گریم میگیره چرا رفتی دنیا چرا عشق منو ازم گرفتی خدا بس کن دیگه طاقت ندارم دیگه تموم شده عشق منو اون...

 

متن آهنگ یاسین آقایی حرفی نیست

چطور دلت اومد منو تنها بزاری
چطور دلت اومد پا روی قلبم بزاری
من که ریختم به پات همه جوونیمو
رفتی و منو ندیدی ندیدی سوختنمو
چطور دلت اومد غرورمو له بکنی
چطور دلت اومد اشک منو در بیاری
چطور دلت اومد مگه چی کم گذاشتم
من که زندگیمو پای چشمای تو باختم

چطور دلت اومد غرورمو له بکنی
چطور دلت اومد اشک منو در بیاری
چطور دلت اومد مگه چی کم گذاشتم
من که زندگیمو پای چشمای تو باختم

https://www.shirazsong.in/

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 







برچسب ها متن آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد متن آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد دانلود آهنگ جدید رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد Download Music دانلود آهنگ رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتی من جوونیمو به پات گذاشتم چطور دلت اومد دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو