loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده ,من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده ,متن آهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده  ,دانلود آه

حسین بازدید : 277 شنبه 25 اسفند 1397

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده ,من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده ,متن آهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده  ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده  ,دانلود آهنگ بیکلام من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده ,دانلود آهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده بودم همیشه شکست غرورم همیشه بغض تو گلومه یه جهنم رو برومه تو ببین چیا کشیدم که فقط مرگ آرزومه هنوز زندگیم چشمات بودش دستات بودش وقتی دستمو می گرفتی دنیام آروم بودش دنیام الان بدجور داغون بدجوری من ازت دلگیرم...

 

 

 دانلود اهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده متن آهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده کد آهنگ پیشواز ایرانسل من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده دانلود آهنگ بیکلام من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده دانلود آهنگ من همیشه تنها بودم پر غصه بود وجودم همیشه بازنده با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو