loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید واسه من سخته دل کندن آره م

حسین بازدید : 542 چهارشنبه 07 فروردین 1398

متن آهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم,متن آهنگ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم ,دانلود آهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم,واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم,

 

دانلود اهنگ واسه من سخته دل کندن
آره من بی تو نابودم
منی که عاشقت بودم 
منه دیوونه رو نشکن😔💔
ازت دست بر نمیدارم
آخه خیلی دوست دارم
من از تو این روزای سرد 
یه دنیا عشق طلبکارم
تورو یک عمره میشناسم
تو بودی عشق و احساسم
نه رسم عاشقی این نیس
بمون که رو تو حساسم

 

 دانلود اهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم کد آهنگ پیشواز همراه اول واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم متن آهنگ دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم دانلود آهنگ واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم واسه من سخته دل کندن آره من بی تو نابودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو