loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ با چی عوض کنم تورو,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی,    دانلود اهنگ به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته,    د

حسین بازدید : 259 پنجشنبه 08 فروردین 1398



,    دانلود اهنگ با چی عوض کنم تورو
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی
,    دانلود اهنگ به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته
,    دانلود آهنگ چی شد که عوض شدی از سحر
,    لعنتی از تو دلم برو
,    کلیپ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی
,    دانلود اهنگ لعنتی از تو دلم برو
,    دانلود آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ اینکه عوض شدی ترس منه میثم ابراهیمی

,   

 

به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته
یه جوری رفتی که گیجم بسه دیگه آخه بی رحم
با چی من عوض کنم تورو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
انگار یه خوابه این روز و شبام آخ چقدر ساده رفتی بی هوا
با چی من عوض کنم تورو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم
تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم

https://nex1music.ir/post/54959/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ با چی عوض کنم تورو دانلود آهنگ میثم ابراهیمی چی شد عوض شدی دانلود اهنگ به خودت قسم که سخته یادت از یادم نرفته دانلود آهنگ چی شد که عوض شدی از سحر لعنتی از تو دلم برو کلیپ میثم ابراهیمی چی شد که عوض شدی دانلود اهنگ لعنتی از تو دلم برو دانلود آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی دانلود اهنگ اینکه عوض شدی ترس منه میثم ابراهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو