loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ این خونه چراغونه,    دانلود آهنگهای علی سفلی,    علی سفلی بی من نرو,    علی سفلی حوض نقاشی,    دانلود آهنگ ع

حسین بازدید : 224 پنجشنبه 08 فروردین 1398



,    دانلود اهنگ این خونه چراغونه
,    دانلود آهنگهای علی سفلی
,    علی سفلی بی من نرو
,    علی سفلی حوض نقاشی
,    دانلود آهنگ علی سفلی ببین
,    دانلود اهنگ علی سفلا
,    علی سفلی سکوت
,    علی سفلی حس خوب
,    دانلود اهنگ علی سفلی ارامش

,   



عید اومد از سفر وارد خونه شد باز رسید فصل بهار با ما هم خونه شده

قصه ی من و ما با هم آغاز شده خنده رو لبامون مثل گل باز شده

رو تن این خونه برق آفتاب نشست هیچ کسی درو رو به خورشید نبست

باز شده همه ی گلای باغچمون ای غمو غصه برو برو اینجا نمون

میون این همه دیوار سخته عاشقی انگار اما گلدونای دل ما گل میده دیوار به دیوار

این خونه چراغونه شباش ستاره بارونه دست آدماش تو دست من میخونن دیوار به دیوار

دیوار به دیوار دیوار به دیوار دیوار به دیوار

 رو تن این خونه برق آفتاب نشست هیچ کسی درو رو به خورشید نبست

باز شده همه ی گلای باغچمون ای غمو غصه برو برو اینجا نمون

میون این همه دیوار سخته عاشقی انگار اما گلدونای دل ما گل میده دیوار به دیوار

این خونه چراغونه شباش ستاره بارونه دست آدماش تو دست من میخونن دیوار به دیوار

دیوار به دیوار دیوار به دیوار دیوار به دیوار

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download

 

 

http://next1.ir







برچسب ها دانلود اهنگ این خونه چراغونه دانلود آهنگهای علی سفلی علی سفلی بی من نرو علی سفلی حوض نقاشی دانلود آهنگ علی سفلی ببین دانلود اهنگ علی سفلا علی سفلی سکوت علی سفلی حس خوب دانلود اهنگ علی سفلی ارامش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو