loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ گفتم که ماه من شو,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از ستار,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم ناظری,    دانلود آهنگ گفتم غم تو

حسین بازدید : 1709 پنجشنبه 08 فروردین 1398


,    دانلود آهنگ گفتم که ماه من شو
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از ستار
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم ناظری
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از علیرضا افتخاری
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از محسن نامجو
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم با صدای سراج
,    دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم زویا ثابت
,    دانلود تصنیف گفتم غم تو دارم با صدای شهرام ناظری
,    دانلود گفتم غم تو دارم شهرام ناظری mp3

,   

 

 

گفتم غم تو دارم

گفتا غمت سرآید
گفتم که ماه من شو

 گفتا اگر برآید
گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز
گفتا ز مه رویان این کار کم تر آید
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم
گفتا که شبرو هست او از راه دیگر آید

گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد

گفتا اگر بدانی گفتا اگر بدانی

 هم اوت رهبر آید
گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد
گفتا خموش حافظ گفتا خموش حافظ

که این غصه هم سرآید که این غصه هم سرآید

 

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ گفتم که ماه من شو دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از ستار دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم ناظری دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از علیرضا افتخاری دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم از محسن نامجو دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم با صدای سراج دانلود آهنگ گفتم غم تو دارم زویا ثابت دانلود تصنیف گفتم غم تو دارم با صدای شهرام ناظری دانلود گفتم غم تو دارم شهرام ناظری mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو