loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ چرا اینقدر جذابی لعنتی,    دانلود آهنگ چقدر تو جذابی لعنتی,    دانلود آهنگ مهدی اسدی چقدر تو جذابی لعنتی,    دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 416 یکشنبه 11 فروردین 1398

,    دانلود اهنگ چرا اینقدر جذابی لعنتی
,    دانلود آهنگ چقدر تو جذابی لعنتی
,    دانلود آهنگ مهدی اسدی چقدر تو جذابی لعنتی
,    دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی میمیرم برات
,    دانلود اهنگ مهدی اسدی میمیرم برات
,    دانلود اهنگ جدید مهدی اسدی عشق من
,    مهدی اسدی میمیرم برات ریمیکس
,    دانلود اهنگ مهدی اسدی چقدر جذابی لعنتی
,    اهنگ جدید مهدی اسدی روبه راهی

,   

قسم به چشات تو بخواه ببین که میمیرم برات وای از اون نگاهت عوض کرده منو بی هوا

مغرور بودی و شدی دنیای من یهو , یه حالی دارم امشب من کنار تو

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

شعر آهنگ جدید مهدی اسدی میمیرم برات

چقد معمولی بودن آدمای قبلِ تو تو مغرور بودی و شدی دنیای من یهو
چه جایی به چه ماهی دادم این دلو یه حالی دارم امشب من کنار تو

تو بخواه ببین که میمیرم برات وای از اون نگاهت عوض کرده منو بی هوا

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی وقتی با منی وقتی با منی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکست اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا اینقده تو جذابی لعنتی

لعنتی لعنتی لعنتی لعنتی

 

http://www.darvishmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ چرا اینقدر جذابی لعنتی دانلود آهنگ چقدر تو جذابی لعنتی دانلود آهنگ مهدی اسدی چقدر تو جذابی لعنتی دانلود آهنگ جدید مهدی اسدی میمیرم برات دانلود اهنگ مهدی اسدی میمیرم برات دانلود اهنگ جدید مهدی اسدی عشق من مهدی اسدی میمیرم برات ریمیکس دانلود اهنگ مهدی اسدی چقدر جذابی لعنتی اهنگ جدید مهدی اسدی روبه راهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو