loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ سریال فاطما گل,    دانلود آهنگ فاطما گل علی جهانیان,    دانلود تمام آهنگ های سریال فاطما گل,    اهنگ فا

حسین بازدید : 454 دوشنبه 12 فروردین 1398


,   
,    دانلود آهنگ سریال فاطما گل
,    دانلود آهنگ فاطما گل علی جهانیان
,    دانلود تمام آهنگ های سریال فاطما گل
,    اهنگ فاطما گل تیتراژ پایانی
,    دانلود آهنگ ترکی فاطما گل که تو مهمونی خواند
,    تیتراژ اول فاطما گل
,    آهنگ جدید فاطما گل
,    اهنگ سریال فاطما گل باصدای اوابهرام
,    دانلود آهنگ بی کلام آوا بهرام فاطما گل

 

 

متن آهنگ علی جهانیان به نام آه میکشم

تو هم درگیر من هستی تو این لحظه
تو هم بی من تو چشمات اشک می لرزه
تو هم تو خلوتت دلتنگ  من میشی
همین حست برام یه دنیا می ارزه
همین حست برام یه دنیا می ارزه..

آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی
گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه هستی
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی
حسم میگه که الان با یکی دیگه هستی..

*******************************

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام آه میکشم

******************************

تمومه لحظه هام جون میگره اگه برگدی تازه میشم با هوات
این شده رویای هر روزه من که قراره بشنوم صدات
بیا بیا
نذار که قلب عاشقم تو این قفس بمیره برگرد
بیا بیا
فضای خونه سوت و کوره نمیشه بی تو سر کرد
نمیشه بی تو سر کرد..

آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا رفتی
گاهی وقتا حس میکنم با یکی دیگه هستی
آه می کشم هر روز از اینکه بی هوا چرا رفتی
حسم میگه که الان با یکی دیگه هستی..

https://smusic.ir/

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سریال فاطما گل دانلود آهنگ فاطما گل علی جهانیان دانلود تمام آهنگ های سریال فاطما گل اهنگ فاطما گل تیتراژ پایانی دانلود آهنگ ترکی فاطما گل که تو مهمونی خواند تیتراژ اول فاطما گل آهنگ جدید فاطما گل اهنگ سریال فاطما گل باصدای اوابهرام دانلود آهنگ بی کلام آوا بهرام فاطما گل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو