loading...

ام پی تری فول

یه روز از عشق تو مستمیه روز از زندگی خستهیه روز دستت توی دستمیه روز بار سفر بسته یه روز از عشق تو مستمیه روز از زندگی خستهیه روز دستت توی دستمیه روز بار سفر بسته عشق عشق عشقکی قدرتو می دونهعشق عشق ع

حسین بازدید : 242 سه شنبه 13 فروردین 1398

یه روز از عشق تو مستم
یه روز از زندگی خسته
یه روز دستت توی دستم
یه روز بار سفر بسته

یه روز از عشق تو مستم
یه روز از زندگی خسته
یه روز دستت توی دستم
یه روز بار سفر بسته

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق

http://artmusic.ir/

از دستت دلم خونه

یه روز با تو یه روز تنها
یه روز بیگانه ایم با هم
تو این دنیای وا نفسا
آخه دیوانه ایم ما هم

یه روز با تو یه روز تنها
یه روز بیگانه ایم با هم
تو این دنیای وا نفسا
آخه دیوانه ایم ما هم

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عزیز دل شکسته ام
خدا داده ما رو به هم
خدایی که وفا داره
پناه هر گرفتاره
خدایی که دلم آورد
خدایی که تو رو آورد
خدایی که تو رو آورد

عزیز دل شکسته ام
خدا داده ما رو به هم
خدایی که وفا داره
پناه هر گرفتاره
خدایی که دلم آورد
خدایی که تو رو آورد
خدایی که تو رو آورد

یه روز با تو یه روز تنها
یه روز بیگانه ایم با هم
تو این دنیای وا نفسا
آخه دیوانه ایم ما هم

یه روز با تو یه روز تنها
یه روز بیگانه ایم با هم
تو این دنیای وا نفسا
آخه دیوانه ایم ما هم

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه

عشق عشق عشق
کی قدرتو می دونه
عشق عشق عشق
از دستت دلم خونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو