loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد دیوانه شهر ,دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد دیوانه شهر ,حمید هی

حسین بازدید : 284 پنجشنبه 15 فروردین 1398

دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر

Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد دیوانه شهر ,دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد دیوانه شهر ,حمید هیراد دیوانه شهر,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام حمید هیراد دیوانه شهر,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر ,دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دیوانه شهر,

 

شعر : مولانا ، سیمین بهبهانی و حمید هیراد / آهنگسازی : حمید هیراد / تنظیم کننده : امیرمیلاد نیکزاد

 

♪♪♫پس بمان تا که نمانم ♪♪♫
♪♪♫به تماشای کسی به تماشای کسی ♪♪♫

 


♪♪♫شوریده آزرده دل بی سر و پا من ♪♪♫
♪♪♫در شهر شما عاشق انگشت نما من ♪♪♫
♪♪♫دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست ♪♪♫
♪♪♫جانا به خدا من به خدا من به خدا من ♪♪♫
♪♪♫به خدا من به خدا من به خدا من ♪♪♫

دانلود آهنگ دیوانه ی شهر با کیفیت 320 : DOWNLOAD

دانلود آهنگ دیوانه ی شهر با کیفیت 128 : DOWNLOAD

منبع: upmusics.com







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول حمید هیراد دیوانه شهر دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حمید هیراد دیوانه شهر حمید هیراد دیوانه شهر متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام حمید هیراد دیوانه شهر دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دیوانه شهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو