loading...

ام پی تری فول

 متن اهنگ دست به قلبم نزن علی مولاییمن از این خواب دلم رو به تو بیدار شدمعشق دادم به تو و باز بدهکار شدمباز تو هر لحظه ساده هیجانی میشدعشق نابت به من اما داشت واهی میشدفانی میشد …دست به قل

حسین بازدید : 205 دوشنبه 19 فروردین 1398


 متن اهنگ دست به قلبم نزن علی مولایی

من از این خواب دلم رو به تو بیدار شدم

عشق دادم به تو و باز بدهکار شدم
باز تو هر لحظه ساده هیجانی میشد

عشق نابت به من اما داشت واهی میشد
فانی میشد …
دست به قلبم تو نزن قلب من حساس شده

حال دلم دور دور از تو و احساس شده
دست به قلبم تو نزن ساحل بی موج منم

باز پریشون مکن آرامش این جان و تنم
من گرم خیالت تو رفته ز یادت من گر



تو بخواهی میرسم هربار به دادت
تو که نگاهت به فریبی منو از راه به در کرد

من که یه عمری شده ام غرق غریبی که گذر کرد
دست به قلبم تو نزن قلب من حساس شده

حال دلم دور دور از تو و احساس شده
دست به قلبم تو نزن ساحل بی موج منم

باز پریشون مکن آرامش این جان و تنم
دست به قلبم تو نزن قلب من حساس شده

حال دلم دور دور از تو و احساس شده
دست به قلبم تو نزن ساحل بی موج منم

باز پریشون مکن آرامش این جان و تنم

دانلود اهنگ دست به قلبم نزن



https://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو