loading...

ام پی تری فول

 متن اهنگ مثل بارون متیارقدم میزنم تو تنهاییام هی با خودم حرف میزنممن حدس میزدم که با من نمونیتو باید بدونی که من وابستتمواست احساسی مونده یا فقط وانمودهشدی واسم غریبه دیگه حسی نموندهکه بتونم کنا

حسین بازدید : 219 دوشنبه 19 فروردین 1398



 متن اهنگ مثل بارون متیار

قدم میزنم تو تنهاییام هی با خودم حرف میزنم
من حدس میزدم که با من نمونی
تو باید بدونی که من وابستتم
واست احساسی مونده یا فقط وانموده
شدی واسم غریبه دیگه حسی نمونده
که بتونم کنار تو بمونم
توو قلب من جز تو کسی جایی نداره
بی تو هوا بد جور میشه ابری دوباره
میباره مثل بارون بده حال دوتامون
هنوزم از ته دل میخوامت
نمیفهمم با تنهایی بعد من چه جور
سر کردی، کاش میگفتی باهام قراره که
مثل قبل برگردی، حیف خاطراتمون


توو قلب من جز تو کسی جایی نداره
بی تو هوا بد جور میشه ابری دوباره
میباره مثل بارون بده حال دوتامون
هنوزم از ته دل میخوامت

دانلود اهنگ مثل بارون



https://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو