loading...

ام پی تری فول

یار دلم دلدار دلم عشقه تو فقط شده کار دلم داره دلم میمیره برات بیمارِ دلم وصله به تو جونو تنم تو عاقلی و دیوونه منم فکر کردی مگه میشه ازت دل بکنم یکی یکی غمامو بردی من بمیرم غصه مو خوردی دیدی چشات دل

حسین بازدید : 215 چهارشنبه 21 فروردین 1398

یار دلم دلدار دلم عشقه تو فقط شده کار دلم داره دلم میمیره برات بیمارِ دلم
وصله به تو جونو تنم تو عاقلی و دیوونه منم فکر کردی مگه میشه ازت دل بکنم

یکی یکی غمامو بردی من بمیرم غصه مو خوردی
دیدی چشات دلم عاشق شد وای چه بلایی سرم آوردی

به کی بگم حاله دلمو یار یار یار یه جورایی عاشق طوری باحال حال حال
چشات چی میگه به چشام ای جان جان جان جان

http://www.faratext.com

شده دیگه حل چشات های های های های

تکست آهنگ یار دلم سجاد راد

آرومه جون من تو رو میخوام نشون به این نشون عشقمون صد سال باشه رو زبونه اینو اون
که بشیم اسطوره های عشق رو زمین تا آسمون

این دله من به تو بیماره آخ دلم هواتو داره
طفلی دلم دله بیچاره به تو تب داره دله بیچاره

به کی بگم حاله دلمو یار یار یار یه جورایی عاشق طوری باحال حال حال
چشات چی میگه به چشام ای جان جان جان جان
شده دیگه حل چشات های های های های







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو