loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام باور کن واسه توئه که بی تابم من,متن آهنگ باور کن واسه توئه که بی تابم من ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باور کن واسه توئه که بی تابم من ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود

حسین بازدید : 223 پنجشنبه 22 فروردین 1398

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام باور کن واسه توئه که بی تابم من,متن آهنگ باور کن واسه توئه که بی تابم من ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باور کن واسه توئه که بی تابم من ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید باور کن واسه توئه که بی تابم من,دانلود آهنگ باور کن واسه توئه که بی تابم من با کیفیت 320,باور کن واسه توئه که بی تابم من,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول باور کن واسه توئه که بی تابم من ,

 

متن آهنگ باور کن از بابک جهانبخش

باور کن واسه توئه که بی تابم من

باور کن واسه چشماته بی خوابم من

باور کن که به داشتنت می بالم من

باور کن ، باور کن

جونمی ، عمرمی

قلبمی ، نفسی

بمون و تنهام نذار

تو این بی کسی

میدونم میدونی

عاشق چشماتم

باور کن بدجوری

غرق نگاتم

از عشقت دیوونه م

قدرتُ میدونم

پیش تو میمونم

حستُ می خونم

از اینکه پیشمی

az inke pishami

از خدا ممنونم

az khoda mamnonam

باور کن عشق من

bavar kon eshgh man

با تو می مونم

ba to mimonam

باور کن تپش تند تند قلبمو

باور کن سردی دستای خستمو

باور کن تا آخرش من باهات هستم

باور کن ، باور کن

جونمی ، عمرمی

قلبمی ، نفسی

بمون و تنهام نذار

تو این بی کسی

میدونم میدونی

عاشق چشماتم

باور کن بدجوری

غرق نگاتم

از عشقت دیوونه م

قدرتُ میدونم

پیش تو میمونم

حستُ می خونم

از اینکه پیشمی

az inke pishami

از خدا ممنونم

az khoda mamnonam

باور کن عشق من

bavar kon eshgh man

با تو می مونم

ba to mimonam

باور کن تپش تند تند قلبمو

باور کن سردی دستای خستمو

باور کن تا آخرش من باهات هستم

باور کن ، باور کن

جونمی ، عمرمی

قلبمی ، نفسی

بمون و تنهام نذار

تو این بی کسی

میدونم میدونی

عاشق چشماتم

باور کن بدجوری

غرق نگاتم

از عشقت دیوونه م

قدرتُ میدونم

پیش تو میمونم

حستُ می خونم

از اینکه پیشمی

az inke pishami

از خدا ممنونم

az khoda mamnonam

باور کن عشق من

bavar kon eshgh man

با تو می مونم

ba to mimonam

ترانه آهنگ باور کن از بابک جهانبخش

از عشقت دیوونه م

قدرتُ میدونم

پیش تو میمونم

حستُ می خونم

از اینکه پیشمی

az inke pishami

از خدا ممنونم

az khoda mamnonam

باور کن عشق من

bavar kon eshgh man

با تو می مونم

ba to mimonam

https://www.bibakmusic.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام باور کن واسه توئه که بی تابم من متن آهنگ باور کن واسه توئه که بی تابم من متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل باور کن واسه توئه که بی تابم من دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید باور کن واسه توئه که بی تابم من دانلود آهنگ باور کن واسه توئه که بی تابم من با کیفیت 320 باور کن واسه توئه که بی تابم من Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول باور کن واسه توئه که بی تابم من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو