loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ باور کن بی تو نمیتونم,    دانلود آهنگ تو که باشی کنار من از رضا صادقی,    آهنگ دست خودم نیست از امیرعلی,  &n

حسین بازدید : 169 پنجشنبه 22 فروردین 1398

,   
,    دانلود اهنگ باور کن بی تو نمیتونم
,    دانلود آهنگ تو که باشی کنار من از رضا صادقی
,    آهنگ دست خودم نیست از امیرعلی
,    دانلودآهنگ دست خودم نیست حسین توکلی
,    دانلود آهنگ آخه دست خودم نیست دل تو دلم نیست
,    آرومم تو که باشی کنارم
,    اهنگ ارومم تو که باشی کنارم
,    آهنگ عشق بی نظیرازبهنام صفوی

,   

 

چشم هاتو وقتی‌ نمی‌بینم
تنها می‌شینم و غمگینم
دوست دارم عطر نفس هاتو
آروم میگیره دلم با تو
هر شب به عشقت بیدارم
قد یه دنیا دوست دارم
هیچ موقع نذار که تنها شم
می‌میرم از تو جدا باشم
تو که باشی‌ کنار من
دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم
آخه دست خودم نیست
عشقت بست است به دل‌ و جونم
باور کن بی‌ تو نمیتونم
حتی با فکر تو هم شادم
هیچ موقع نمیری از یادم
با عشق تو زیر و رو میشم
تا آخر عمر بمون پیشم
هر جا میرم جلو چشمامی
میدونم همون که میخوامی
می‌خوام باشم همیشه تو قلب تو
میدونم هیچوقت نمیدم
حتی به دنیا یه تار مو تو

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود اهنگ باور کن بی تو نمیتونم دانلود آهنگ تو که باشی کنار من از رضا صادقی آهنگ دست خودم نیست از امیرعلی دانلودآهنگ دست خودم نیست حسین توکلی دانلود آهنگ آخه دست خودم نیست دل تو دلم نیست آرومم تو که باشی کنارم اهنگ ارومم تو که باشی کنارم آهنگ عشق بی نظیرازبهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو