loading...

ام پی تری فول

آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدمعاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدمعاشقم قد تمامه عالمه قصه ی دوستگوش به زنگه ساعته صدای پای توشدمتو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دواییتو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دواییتو ا

حسین بازدید : 208 شنبه 24 فروردین 1398

آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم

عاشقم قد تمامه عالمه قصه ی دوست

گوش به زنگه ساعته صدای پای توشدم

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی

تو بزرگی تو شفایی واسه هر دردی دوایی



تو امیده آخره من تو تمومه آرزومی

مثل آب پاکو زلالی مثله آینه پیش رومی

من یه قایقه شکسته با یه لنگره قدیمی

توی او دریای آروم با یه ساحله صمیمی

آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم

عاشقو سر مست اون مهرو وفای تو شدم








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم دانلود آهنگ بیکلام مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم دانلود آهنگ مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم با کیفیت 320 متن آهنگ مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم دانلود آهنگ متن آهنگ مجید علیپور آرزوی دیدنت مست نگاهه تو شدم Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو