loading...

ام پی تری فول

یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونمبغض دلمو شکسته میخوام تنها بمونمیادم میاد یه روزی دنیام عوض شد انگارتا زل زدم تو چشمات برای اولین بارتو بودی تک درختی توی کویر قلبم برای قلب خستم بودی عزیزو همدماما چه

حسین بازدید : 256 شنبه 24 فروردین 1398

یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم

بغض دلمو شکسته میخوام تنها بمونم

یادم میاد یه روزی دنیام عوض شد انگار

تا زل زدم تو چشمات برای اولین بار

تو بودی تک درختی توی کویر قلبم

برای قلب خستم بودی عزیزو همدم

اما چه زود گذشتن روزای آشنایی


ببین که سرنوشتم چه ساده شد جدایی



ای آتنا عزیزم تو فکرمی میدونم

منم با چشم گریون تو حسرتت میمونم

نامردما نذاشتن تو مال من بمونی

تورو ازم گرفتن نموند ازت نشونی



چه کنم تو این شبای بی ستاره

چشم بارونی اون برمن بباره

چه کنم عزیز ناز مهربونم بتونه

دستاشو تو دستام بذاره







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم دانلود آهنگ اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم با کیفیت 320 متن آهنگ اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم کد آهنگ پیشواز همراه اول اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم کد آهنگ پیشواز ایرانسل اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم دانلود آهنگ جدید اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم دانلود آهنگ متن آهنگ Download Music اتنا مجید علیپور یه گوشه ای نشستم واسه دلم می خونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو