loading...

ام پی تری فول

دانلود اهنگ جدید ارشام سیل چشمات,دانلود اهنگ ارشام سیل چشمات کیفیت 320,دانلود اهنگ کامل ارشام سیل چشمات,,دانلود اهنگ ارشام بنام سیل چشمات,اهنگ کامل سیل چشمات,متن اهنگ سیل چشمات از ارشام,اهنگ ارشام شای

حسین بازدید : 623 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

دانلود اهنگ جدید ارشام سیل چشمات
,
دانلود اهنگ ارشام سیل چشمات کیفیت 320
,
دانلود اهنگ کامل ارشام سیل چشمات,
,
دانلود اهنگ ارشام بنام سیل چشمات
,
اهنگ کامل سیل چشمات
,
متن اهنگ سیل چشمات از ارشام
,
اهنگ ارشام شاید
,
اهنگ ارشام بنام سيل چشمات
,
دانلود اهنگ کامل سیل چشمات

باز زده بارون شدم یه مردی که همش سردرگمه
مگه میشه ندیدت نباشی دلم از حسرت پره
یه غمگینو خسته تو تنهایی و خلوت گمه
اونی که مجبور شده همه خاطراتمونو از بر کنه
شبیه ابرا شدی و اشکات خود بارون شده
کاش بارون بیادو سیل چشمات منو آروم کنه
تویی که هربار میرفتی میگفتی حست نابود شده
الان نیستی که ببینی دنیام بدون تو داغون شده
من یه مرد غریبه توی این کوچه های تارم
تو هم شدی غریبه با من من آروم ندارم
شده غریبه واست این صدای تارم
باز ناله های قلبم چجوری دووم بیارم
من یه مرد غریبه توی این کوچه های تارم
تو هم شدی غریبه با من من آروم ندارم
شده غریبه واست این صدای تارم
باز ناله های قلبم بی تو تمومه کارم

Lyrics Music Arsham Seile Cheshmat

عشق مثه یه زخم کهنه شده کابوس شبام
من یادم نمیره کی بشه از فکرت درام
کی بشه بیای و بازم دستای منو بگیری
دیگه پریده مغزم ولی از فکر من نمیره
سیل بارون چشات رو شیشه ی دلم میباره
نگاتو از سرم بگیره مگه این لعنتی میذاره
یه عمره تو تمومه روزام لحظه ی مرگو دوره کردم
بگو کجای شهری کجا رو دنبالت بگردم
من یه مرد غریبه توی این کوچه های تارم
تو هم شدی غریبه با من من آروم ندارم
شده غریبه واست این صدای تارم
باز ناله های قلبم چجوری دووم بیارم
من یه مرد غریبه توی این کوچه های تارم
تو هم شدی غریبه با من من آروم ندارم
شده غریبه واست این صدای تارم
باز ناله های قلبم بی تو تمومه کارم

ترانه شعر آهنگ آرشام سیل چشمات

 

 

https://musictops.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ جدید ارشام سیل چشمات دانلود اهنگ ارشام سیل چشمات کیفیت 320 دانلود اهنگ کامل ارشام سیل چشمات دانلود اهنگ ارشام بنام سیل چشمات اهنگ کامل سیل چشمات متن اهنگ سیل چشمات از ارشام اهنگ ارشام شاید اهنگ ارشام بنام سيل چشمات دانلود اهنگ کامل سیل چشمات Download Music دانلود آهنگ جدید ارشام سیل چشمات دانلود آهنگ ارشام سیل چشمات دانلود آهنگ ارشام سیل چشمات با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام ارشام سیل چشمات متن آهنگ ارشام سیل چشمات متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول ارشام سیل چشمات کد آهنگ پیشواز ایرانسل ارشام سیل چشمات دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو