loading...

ام پی تری فول

وقتی رفتی من غرورم رفت زندگیمو حال خوبم رفت رفتیو من با تو جونم رفت نفسم نفسم با تو رفت نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد نفست شده هم نفسم نفسم  نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیا

حسین بازدید : 283 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1398

وقتی رفتی من غرورم رفت زندگیمو حال خوبم رفت

رفتیو من با تو جونم رفت نفسم نفسم با تو رفت

نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد

نفست شده هم نفسم نفسم 

نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد

نفست شده هم نفسم نفسم

بی تو دنیا درد منه بی تو کی همدرد منه

دلم برات پر میزنه

منو تو منو تو چی شدیم

 

همه چیم انگار قصه بود منو تو از هم رد شدیم

منو تو چی شد بد شدیم چی شدیم

نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد

نفست شده هم نفسم نفسم

وقتی رفتی من غرورم رفت زندگیمو حال خوبم رفت

رفتیو من با تو جونم رفت نفسم نفسم با تو رفت

نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد

نفست شده هم نفسم نفسم

نفسم همه چیم با تو رفت نفسم دیگه درنمیاد

نفست شده هم نفسم نفسم

https://www.jenabmusic.com/58560/music-nafasam.html

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها آرشام نفسم دانلود آهنگ جدید آرشام نفسم دانلود آهنگ آرشام نفسم با کیفیت 320 متن آهنگ آرشام نفسم Download Music دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشام نفسم متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آرشام نفسم کد آهنگ پیشواز همراه اول آرشام نفسم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو