loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ علی اصحابی فانوس,    دانلود رایگان آهنگ فانوس از علی اصحابی mp3,    دانلود آهنگ فانوس علی اصحابی 320,    اهنگ جدید علی اصحابی

حسین بازدید : 319 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398



,    متن آهنگ علی اصحابی فانوس
,    دانلود رایگان آهنگ فانوس از علی اصحابی mp3
,    دانلود آهنگ فانوس علی اصحابی 320
,    اهنگ جدید علی اصحابی فانوس
,    متن سرود فانوس شب
,    علی اصحابی فانوس 320
,    کلیپ فانوس علی اصحابی
,    علی اصحابی فانوس دهکده
,    اهنگ علی اصحابی هنوزم فانوس این دهکده ام

 

یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه سرد دارم پی ات می گردم تو خوب باش و برگرد

یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه سرد دارم پی ات می گردم تو خوب باش و برگرد

آخه تو دنیای منی آخه تو رویای منی صدای تب داره منی یاره منی کاره منی تو

آخه تو دنیای منی آخه تو رویای منی صدای تب داره منی یاره منی کاره منی تو

 

آه خلوت من آه از دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو

آه خلوت من آه از دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو

 

دانلود آهنگ فانوس با صدای علی اصحابی

 

یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه سرد دارم پی ات می گردم تو خوب باش و برگرد

یه فانوس یه شب گرد یه دل یه کوچه سرد دارم پی ات می گردم تو خوب باش و برگرد 

آخه تو دنیای منی آخه تو رویای منی صدای تب داره منی یاره منی کاره منی تو

آخه تو دنیای منی آخه تو رویای منی صدای تب داره منی یاره منی کاره منی تو

 

آه خلوت من آه از دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو

آه خلوت من آه از دل کندن تو سراغی از من بگیر از من دل نکن نرو

https://pardismusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

https://pardismusics.com







برچسب ها متن آهنگ علی اصحابی فانوس دانلود رایگان آهنگ فانوس از علی اصحابی mp3 دانلود آهنگ فانوس علی اصحابی 320 اهنگ جدید علی اصحابی فانوس متن سرود فانوس شب علی اصحابی فانوس 320 کلیپ فانوس علی اصحابی علی اصحابی فانوس دهکده اهنگ علی اصحابی هنوزم فانوس این دهکده ام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو