loading...

ام پی تری فول

چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو چرا نداری هوامو منو فکرت تو شبامو تو که همه جونِ منی خب پاشو هر کاری میخوای کن اصن دنیامو خراب کن نبض این عشق میزنه تا وقتی که دستات پیشمه نفسات آتیشمه من آب

حسین بازدید : 282 سه شنبه 10 اردیبهشت 1398

چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو
چرا نداری هوامو منو فکرت تو شبامو
تو که همه جونِ منی خب پاشو هر کاری میخوای کن اصن دنیامو خراب کن
نبض این عشق میزنه تا وقتی که دستات پیشمه
نفسات آتیشمه من آب میشم هی آب میشم هی
یه جورِ دیگست یه نورِ دیگست تو آسمونمون
یه کم دیگه صبر کنی میشم واسه تو همون

 


همون که میمیره برات و وصله به جونش نفسات باهاش بمون

به منِ عاشقِ عاشق یه نگاه کن یه نظر کن یه اشاره
وای میخوام ببینمش همین هفته قراره
من دیگه فکرامو کردم و دلو زدم دریا و قلبمو به تو دادم تو بگیر تا هر جایی دستم
نبض این عشق میزنه تا وقتی که دستات پیشمه
نفسات آتیشمه من آب میشم هی آب میشم هی
یه جورِ دیگست یه نورِ دیگست تو آسمونمون
یه کم دیگه صبر کنی میشم واسه تو همون
همون که میمیره برات و وصله به جونش نفسات باهاش بمون

 

http://entermusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو کد آهنگ پیشواز همراه اول چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو دانلود آهنگ بیکلام چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو دانلود آهنگ چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو با کیفیت 320 متن آهنگ چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید چار گوشه این خونه هنوزم کرده بدجوری هواتو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو