loading...

ام پی تری فول

,    ,    متن آهنگ علیرضا قربانی پاییز,    متن آهنگ غمگین چو پاییزم از من بگذر سالار عقیلی,    متن غمگین چو پاییزم سالار عقیلی,  &

حسین بازدید : 305 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398



,   
,    متن آهنگ علیرضا قربانی پاییز
,    متن آهنگ غمگین چو پاییزم از من بگذر سالار عقیلی
,    متن غمگین چو پاییزم سالار عقیلی
,    متن آهنگ غمگین چو پاییزم مرضیه
,    متن آهنگ از من بگذر مرضیه
,    متن اهنگ غمگین چو پاییزم...با صدای جاودانه مرضیه
,    متن آهنگ غمگین چو پاییزم از من بگذر مرضیه
,    دانلوداهنگ مرضیه غمگین چو پاییزم
,    متن آهنگ از من بگذر مرضیه لا

 

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

سر تا به پا عشقم دردم سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

بگذار ای بی خبر بسوزم
چون شمعی تا سحر بسوزم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگذر و با دل شکسته بگذارم

دیگر ای مه به حال خسته بگذارم
بگذر و با دل شکسته بگذارم

بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم

بگذر از من تا به سوز دل بسوزم
آه در غم این عشق بی حاصل بسوزم

ترانه آهنگ از من بگذر از علیرضا قربانی

بگذر تا در شرار من نسوزی
بی پروا در کنار من نسوزی
همچون شمعی به تیره شب ها

می دانی عشق ما ثمر ندارد
غیر از غم حاصلی دگر ندارد
بگذر زین قصه ی غم افزا

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

سر تا به پا عشقم دردم سوزم
بگذشته در آتش همچون روزم

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

غمگین چو پاییزم از من بگذر
Ghamgin Cho Paeezam Az Man Bogzar

شعری غم انگیزم از من بگذر
Sheri Gham Angizam Az Man Bogzar

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها متن آهنگ علیرضا قربانی پاییز متن آهنگ غمگین چو پاییزم از من بگذر سالار عقیلی متن غمگین چو پاییزم سالار عقیلی متن آهنگ غمگین چو پاییزم مرضیه متن آهنگ از من بگذر مرضیه متن اهنگ غمگین چو پاییزم...با صدای جاودانه مرضیه متن آهنگ غمگین چو پاییزم از من بگذر مرضیه دانلوداهنگ مرضیه غمگین چو پاییزم متن آهنگ از من بگذر مرضیه لا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو