loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ چجوری میتونی اینقده بد شی,    دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد ریمیکس,    دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد با لینک مستقیم,  

حسین بازدید : 606 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ چجوری میتونی اینقده بد شی
,    دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد ریمیکس
,    دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد با لینک مستقیم
,    آهنگ سکوت محسن یگانه با کیفیت 320
,    اهنگ سکوت قلبتو بشکن و برگرد اپارات
,    آهنگ سکوت قلبتو بشکن و برگرد ریمیکس
,    دانلود آهنگ سکوت محسن یگانه 320
,    متن سکوت قلبتو بشکن و برگرد
,    دانلود آهنگ بندری سکوت محسن یگانه

,   

 

روزای سختِ نبودنِ با تو؛ خلأ امیدوُ تجربه کردم…●♪♫
داغِ دلم؛ که بی تو تازه میشد… هم نفسم شد؛ سایه ی سردم●♪♫
تورو می دیدم از اون ورِ ابرا؛ که میخوای سر سری از من رد شی●♪♫
آسمونوُ بی تو؛ خط خطی کردم!●♪♫
چه جوری می تونی انقده بد شی؟  چه جوری می تونی انقده بد شی؟●♪♫
سکوتِ قلبتوُ بشکن و برگرد… نذار این فاصله؛ بیشتر از این شه●♪♫
نمی خوام مثلِ گذشته؛ که رفتی…●♪♫
دوباره آخرِ قصه؛ همین شه…●♪♫
سکوتِ قلبتوُ بشکن و برگرد… نذار این فاصله؛ بیشتر از این شه●♪♫
نمی خوام مثلِ گذشته؛ که رفتی…●♪♫
دوباره آخرِ قصه؛ همین شه…●♪♫
روزای سختِ نبودنِ با تو؛ دورِ نبودنتوُ خط کشیدم●♪♫
تازه می فهمم؛ اشتباهم این بود… چهره ی عشقموُ غلط کشیدم!●♪♫
عشقِ تو؛ دار و ندار دلم بود…●♪♫
اومدی؛ دار و ندارموُ بردی…●♪♫
بیا… سکوتِ قلبت رو بشکن و برگرد…●♪♫
که هنوزم توو دلِ من نمردی… که هنوزم توو دلِ من نمردی…●♪♫
سکوتِ قلبتوُ بشکن و برگرد… نذار این فاصله؛ بیشتر از این شه●♪♫
نمی خوام مثلِ گذشته؛ که رفتی…●♪♫
دوباره آخرِ قصه؛ همین شه…●♪♫
سکوتِ قلبتوُ بشکن و برگرد… نذار این فاصله؛ بیشتر از این شه●♪♫
نمی خوام مثلِ گذشته؛ که رفتی…●♪♫
دوباره آخرِ قصه؛ همین شه…●♪♫

 

 

 

https://music-fa.com/download-song/7386/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ چجوری میتونی اینقده بد شی دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد ریمیکس دانلود اهنگ سکوت قلبتو بشکنو برگرد با لینک مستقیم آهنگ سکوت محسن یگانه با کیفیت 320 اهنگ سکوت قلبتو بشکن و برگرد اپارات آهنگ سکوت قلبتو بشکن و برگرد ریمیکس دانلود آهنگ سکوت محسن یگانه 320 متن سکوت قلبتو بشکن و برگرد دانلود آهنگ بندری سکوت محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو