loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ثابت کرد با همه فرق داره,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم,    دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم,    دا

حسین بازدید : 293 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ ثابت کرد با همه فرق داره
,    دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم
,    دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم
,    دانلود آهنگ آرامش از ادی
,    دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید
,    دانلود اهنگ ارامش
,    دانلود آهنگ دلواپس میشه برام
,    دانلود اهنگ ارامش
,    دانلود اهنگ ثابت کردباهمه فرق داره

 

 ثابت کرد با همه فرق داره ثابت کرد مال منه
دنیامو زیر و رو کرد چشماش درمون حال منه
دلواپس میشه برام هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام اونو دوست داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم کنارش ارامش دارم میخوامش

دیوونم کرد انقدر دیونست درگیر قلبم با اون
ارومم وقتی که راه میریم با همدیگه تو بارون
دلواپس میشه برام هوامو داره با چشاش
کیه انقدر خوبه که بخوام اونو دوست داشته باشم به جاش
بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم کنارش ارامش دارم میخوامش

http://entermusic.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ ثابت کرد با همه فرق داره دانلود اهنگ بی اندازه دوسش دارم خوبیاشو چطور بشمارم دانلود آهنگ بی اندازه دوسش دارم دانلود آهنگ آرامش از ادی دانلود آهنگ ادی عطار و مروارید دانلود اهنگ ارامش دانلود آهنگ دلواپس میشه برام دانلود اهنگ ثابت کردباهمه فرق داره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو