loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار  ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ به نام دیوار ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ به نام دیوار  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزا

حسین بازدید : 203 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

متن آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار  ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ به نام دیوار ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ به نام دیوار  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ به نام دیوار  ,Download Music,متن آهنگ,فرزاد فرخ به نام دیوار ,دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوار ,

 

 

naslemusic.com

عاقبت تقدیر بین ما دو تا دیوار ساخت
از منه آزرده دل دیوانه بیمار ساخت
عاقبت عشقت مرا رسوای این دنیا کرد
دور شدم از چشم تو من ماندم و یک کوه درد
خاطراتت میزند آتش به قلب و جان من
روح من را میبرد پیش تو ای مهربان من
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا
من غرورم را شکستم تا منو تو ما شویم
از خودم هر بار گذشتم تازه هم شیدا شویم
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا


حال که از چشم تو و عشق تو من دور شدم
آنقدر محو تو بودم دگر کور شدم
آن زمانی که نگاهت را به قلبم کاشتم
کاش میفهمیدی عاشقانه دوستت داشتم
کاش میشد خاطراتت را فراموش کنم
آتش عشق تو را هر لحظه خاموش کنم
آنقدر دیوانه وار دور تو میچرخیدم
تازه فهمیدم چقدر بیهوده میجنگیدم
بیهوده میجنگیدم بیهوده میجنگیدم
من غرورم را شکستم تا منو تو ما شویم
از خودم هر بار گذشتم تازه هم شیدا شویم
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها متن آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ به نام دیوار دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ به نام دیوار کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ به نام دیوار Download Music متن آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دیوار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو