loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ بهنام صفوی همین حوالی,    آهنگ همین حوالی از صفوی,    دانلود آهنگ غرق جنونم از رضا صادقی,    دل نگرونم بهنام صفوی, &nb

حسین بازدید : 247 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ بهنام صفوی همین حوالی
,    آهنگ همین حوالی از صفوی
,    دانلود آهنگ غرق جنونم از رضا صادقی
,    دل نگرونم بهنام صفوی
,    عطرتو حس میکنم همین حوالی
,    غرق جنونم رضا صادقی
,    تئاتر همین حوالی
,    اهنگ همین حوالی علی مجیک
,    اهنگ بندری بهنام صفوی

عطر تو حس میکنم همین حوالی
این دفعه فراتر از خواب و خیالی
فال حافظم میگه که بر میگردی
بیا تا پر بشه قاب عکس خالی
تا کجا عاشقت از عشق بسوزه
تا کجا چشم به در خونه به دوزه
به خدا غصه ی دوری تو کم نیست
قصه ی ۳۶۵ روزه
غرق جنونم دل نگرونم
هر جا که هستی برگرد به خونت
وقتی نباشی بی هم زبونم
دیگه نمی خوام تنها بمونم
با تو وا میشه چشای بسته ی من
سر بزار رو شونه های خسته ی من
با یه عکس یادگاری جون میگیره
قاب عکس خالی شکسته ی من
غرق جنونم دل نگرونم
هر جا که هستی برگرد به خونت
وقتی نباشی بی هم زبونم
دیگه نمی خوام تنها بمونم

 

http://www.myfaza2music.net







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی همین حوالی آهنگ همین حوالی از صفوی دانلود آهنگ غرق جنونم از رضا صادقی دل نگرونم بهنام صفوی عطرتو حس میکنم همین حوالی غرق جنونم رضا صادقی تئاتر همین حوالی اهنگ همین حوالی علی مجیک اهنگ بندری بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو