loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بین این همه غم تکراری,    متن آهنگ خوشبختی بهنام صفوی,    دانلود آهنگ بهنام صفوی تب,    دانلود آهنگ الهی بهنام ص

حسین بازدید : 417 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بین این همه غم تکراری
,    متن آهنگ خوشبختی بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی تب
,    دانلود آهنگ الهی بهنام صفوی
,    بهنام صفوی امام رضا
,    بهنام صفوی خدا
,    بهنام صفوی khoshbakhti
,    بهنام صفوی عشق
,    متن اهنگ سوء تفاهم بهنام صفوی

 

 

https://naslemusic.com

سر عشقت خودمو لو دادم راز چشمامو همه فهمیدن
عاشقی خونمو ویرون کرده عشق یعنی تورو هر شب دیدن
منو آواره ی دنیا کردی تا بیام دوباره مهمونت شم
جاده ی عشقِ تو راهش بازه تا کجا قراره مدیونت شم
بین این همه غم تکراری شک ندارم که تو دوستم داری
من بدونِ عشق تو گم میشم نکنه که چشم ازم برداری


خیلی جاها خودمو گم کردم خیلی وقتا تورو دلخور کردم
تو همیشه عاشق من بودی من همش میرمو برمی گردم
تو همه چی رو ازم میدونی خیلی بی وفایی از من دیدی
من فقط سوالم از تو اینه چرا یک عمره نجاتم میدی
بین این همه غم تکراری شک ندارم که تو دوستم داری
من بدونِ عشق تو گم میشم نکنه که چشم ازم برداری

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی بین این همه غم تکراری متن آهنگ خوشبختی بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی تب دانلود آهنگ الهی بهنام صفوی بهنام صفوی امام رضا بهنام صفوی خدا بهنام صفوی khoshbakhti بهنام صفوی عشق متن اهنگ سوء تفاهم بهنام صفوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو