loading...

ام پی تری فول

    متن آهنگ تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم ,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ تو شبای سرد با حال بدم با

حسین بازدید : 212 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

متن آهنگ تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم ,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم,دانلود آهنگ بیکلام تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم,تو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگتو شبای سرد با حال بدم با نبودنت راه اومدم

 تو گرفتی منو ازم زندگیمو زدی بهم کوتاه اومدم حسی ندارم حالم خرابه چشامو بستم غمام بخوابه حالا که نیستی تو دیگه یه حسی تو دلم میگه همش یه خوابه...

تو شبای سرد با حال بدم
با نبودنت راه اومدم
تو گرفتی منو ازم
زندگیمو زدی بهم کوتاه اومدم
حسی ندارم حالم خرابه
چشمام بستم غمام بخوابه
با این که نیستی تو دیگه
یه حسی تو دلم میگه
همش یه خوابه
یه درد عمیق برام توی سینه گذاشتی و رفتی
از اون اولشم به من حسی نداشتی و رفتی
دیدی خسته شدی دیدی رفتی
باز امشب تویی دلیل بی خوابیه من
باز امشب یادم اومد چیا گفتی به من
اما من ؛ هنوزم از ته دلم میخام که تو برگردی
دل تنگم واسه شنیدن صدای تو
دل تنگم به سرم زده باز هوای تو
اما تو ؛ نمیدونی چقد دلم میخاد که تو برگردی

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان کریمی بنام کوتاه اومدم

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید احسان کریمی بنام کوتاه اومدم

 

 

 

http://pop-music.ir







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو