loading...

ام پی تری فول

    دانلود آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده,متن آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول شب زیبا

حسین بازدید : 198 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده,متن آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده ,متن آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده,شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

دانلود آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده

 تا به دستای تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزدیدن خیلی طوفانی دریا امشب مگه موجا تورو با کی دیدن من ازت دورم حالم خوش نیس...

چقدر از ساحل چشمات دورم دلم آشوبه و دستام سرده شب به زیبایی دریا میشه اگه عشقم برگرده تا به دستای تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزدیدن خیلی طوفانیه دریا امشب مگه موج ها تورو با کی دیدن؟؟ من ازت دورم و حالم خوش نیست بی هوا تا ته دریا میرم بهتره به فکر من باشی که دارم از ندیدنت میمیرم تو که پشت منو خالی کردی تو یه لحظه از نفس افتادم خوش به حالت که هنوز خوبی! من که زندگیمو از دست دادم خوش یه حالت که دلت اینجا نیست خوش به حالت که خوشی با اون وُ مثل من دوره نکردی هرشب خاطرات لب دریامونو تا به دستای تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزدیدن خیلی طوفانیه دریا امشب مگه موج ها تورو با کی دیدن؟؟ من ازت دورم و حالم خوش نیست بی هوا تا ته دریا میرم بهتره به فکر من باشی که دارم از ندیدنت میمیرم

 

 

https://nava.ir/

دانلود کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده متن آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده متن آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده کد آهنگ پیشواز ایرانسل شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ شب زیبایی دریا میشه اگه عشقم به دلت برگرده تا به دستای تو عادت کردم تورو غصه ها ازم دزدیدن خیلی طوفانی دریا امشب مگه موجا تورو با کی دیدن من ازت دورم حالم خوش نیس...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو