loading...

ام پی تری فول

متن آهنگآه ای خدای گردون بلا ازش بگردونسختش به دست آوردم از من نگیرش آسون دل پر آرزومو نلرزوندل عاشق همیشه لطیفه مثل شیشهعاشق تا روزی زنده ست دلش آروم نمیشهخدایا عاشقا رو نسوزون نسوزونالستون و ولستون

حسین بازدید : 146 چهارشنبه 01 خرداد 1398




متن آهنگ
آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون

سختش به دست آوردم از من نگیرش آسون دل پر آرزومو نلرزون

دل عاشق همیشه لطیفه مثل شیشه

عاشق تا روزی زنده ست دلش آروم نمیشه

خدایا عاشقا رو نسوزون نسوزون


الستون و ولستون اونو به من برسون

وقتی به من رسوندیش از من نگیرش آسون

تکست آهنگ السون و ولسون 

دائم دلم میلرزه از وحشت جدایی

کاشکی تموم نمیشد روزای آشنایی

خدایا عاشقو از جدایی نترسون نترسون

الستون و ولستون اونو به من برسون

وقتی به من رسوندیش از من نگیرش آسون








http://mynextmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون متن آهنگ آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون دانلود آهنگ آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون کد آهنگ پیشواز ایرانسل آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون متن آهنگ آه ای خدای گردون بلا ازش بگردون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو