loading...

ام پی تری فول

متن آهنگنشون همه دادی چرا خونه ما روپر از ولوله کردی تو کاشونه ما رودل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتیتو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتیتو این خونه خالی پر از بوی شرابه... چنین مست و خرابهدل ویرون

حسین بازدید : 166 چهارشنبه 01 خرداد 1398



متن آهنگ

نشون همه دادی چرا خونه ما رو

پر از ولوله کردی تو کاشونه ما رو

دل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتی

تو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتی

تو این خونه خالی پر از بوی شرابه

... چنین مست و خرابه


دل ویرون شده ام رو تو رو دست من گذاشتی

تو که اونجور یه زمونی دوسم میداشتی

تکست آهنگ خونه خالی 

آه دیگه سیر از همه جا شدم .. خلق خدا در این خونه ببندم

دیگه وقتی مست میشم به موی سفید خود توی آینه میخندم

آه دیگه سیر از همه جا شدم .. خلق خدا در این خونه ببندم

دیگه وقتی مست میشم به موی سفید خود توی آینه میخندم




http://mynextmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ نشون همه دادی چرا خونه ما رو با کیفیت 320 متن آهنگ نشون همه دادی چرا خونه ما رو نشون همه دادی چرا خونه ما رو کد آهنگ پیشواز ایرانسل نشون همه دادی چرا خونه ما رو دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول نشون همه دادی چرا خونه ما رو دانلود آهنگ جدید نشون همه دادی چرا خونه ما رو دانلود آهنگ بیکلام نشون همه دادی چرا خونه ما رو Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو