loading...

ام پی تری فول

❤از دست نمیدم تورو که❤باز بخوام بیام یه روز پس بگیرماز قصد نمیگم دیگه از❤عشقِ بینمون به هیچ کس❤نمیگم ، نمیگم ، نمیگم ، نمیگماز بس شنیدم حرفای حسودارو❤همش پشتِ سرم میترسم ازت❤هرجایی که میشینم از تو اسم

حسین بازدید : 189 جمعه 03 خرداد 1398

از دست نمیدم تورو که
باز بخوام بیام یه روز پس بگیرم
از قصد نمیگم دیگه از
❤عشقِ بینمون به هیچ کس
نمیگم ، نمیگم ، نمیگم ، نمیگم
از بس شنیدم حرفای حسودارو
❤همش پشتِ سرم میترسم ازت
هرجایی که میشینم از تو اسمی
ببرم ، ببرم ، ببرم ، ببرم


❤ای وای ، ای وای❤
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
❤ای وای ، ای وای❤
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
❤جز تو چی میخوام❤
من چیزی به غیره بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حسِ قشنگی
که خودت ساختی برام
جز تو چی میخوام
من چیزی به غیره بودن از تو نمیخوام
بیرون نمیام از حسِ قشنگی
❤که خودت ساختی برام❤
ای وای ، ای وای
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام
❤ای وای ، ای وای❤
با این که میدونم نمیاری نه رو حرفام
ای وای ، ای وای
من هرچیم از هرکی بخوام از تو نمیخوام

www.popmelo.ir

حجم:3.49مگابايت

پخش آنلاین







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ ای وای از بابک مافی دانلود آهنگ بیکلام ای وای از بابک مافی ای وای از بابک مافی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای از بابک مافی کد آهنگ پیشواز همراه اول ای وای از بابک مافی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ ای وای از بابک مافی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ای وای از بابک مافی Download Music دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو