loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه با کیفیت 320,متن آهنگ,متن آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه ,دانلود آهنگ بیکلام ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم

حسین بازدید : 442 جمعه 03 خرداد 1398

دانلود آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه با کیفیت 320,متن آهنگ,متن آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه ,دانلود آهنگ بیکلام ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه,ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه ,

 

♫♪

رفتی شدم غریبه کاش میگفتم بمون رفتی شدم دلیل این بغض آسمون

بی تو شدم اسیر یه درد بی امون یه حرف نیمه کاره رو لبام مونده هنوز

بعد تو شده سهمم از این ساحل و دریا غم تو بسوزه غم تو

بعد تو دیگه خسته تر از خستم از این رفتن تو بسوزه غم تو

ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه

ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه

روز من سیاه ست خوب من بیا خوبه چشمم این دله مهمون قبلیم

خوب من بیا بعد تموم سختیا از این دیوونه کندی رفتی چه بی نشون

برام تو خونه ردی از صدات مونده هنوز چیزی ازم نمونده جز اشک بی امون

شدم ماهی تو ساحل که میلرزه نیمه جون بعد تو زندونی دنیا شدم اسیر غم تو بسوزه غم تو

بعد تو هنوز نرفته از تو خونه عطر تن تو بسوزه غم تو

ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه

ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه

روز من سیاه ست خوب من بیا خوبه چشمم

این دله مهمون قبلیم خوب من بیا بعد تموم سختیا

 

 

www.popmelo.ir







برچسب ها دانلود آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه دانلود آهنگ بیکلام ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای وای دلم خبر از حال دلم نداری احوال دلم خرابه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو