loading...

ام پی تری فول

پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکنمن خودم جوابگوام آدم واسم جمع نکندیگه دکمتو زدم وقتشه فرار کنیبری از خیابون اون پلشت هارو سوار کنیمیدونی لیاقتت همون ادم یه شایی هانحرف حقو میزنم چرا بهت فشار میادنگو بت

حسین بازدید : 313 شنبه 04 خرداد 1398

پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن
من خودم جوابگوام آدم واسم جمع نکن
دیگه دکمتو زدم وقتشه فرار کنی
بری از خیابون اون پلشت هارو سوار کنی
میدونی لیاقتت همون ادم یه شایی هان
حرف حقو میزنم چرا بهت فشار میاد
نگو بت نمیخورم من تورو شاخت کردم
توی جمع یکی دوبار آدم حسابت کردم
من سفارش ندادم بخوام که تحویل بگیرم
نداری فیس قشنگ بخوام واست من بمیرم
اعتماد به نفسی تو نگیر جدی خودتو
ببینم بچه قشنگ چرا میبینی لات خودتو


خندیدم دوبار به روت گرفتی فاز شاخی
تو به من نمیخوری فکر نکن که گولاخی
نگو ناموسا نرو سن زون ناموسن
کاری نکن توی خوابت بیام واست کابوس شم
دیگه مهم نیست این روزا کی اومده به جام
به تو ربطی نداره که من این روزا کجام
دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه
بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدا
دیگه مهم نیست این روزا کی اومده به جام
به تو ربطی نداره که من این روزا کجام
دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه
بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدا
گذشته آب از سر من هیچی برام مهم نیست
دیگه وقتشه بشه چشای تو برام خیس
تورو دفنت کردم فقط اینو بهت بگم
فکر نکن خوندم اینو حال خرابی بهت بدم
اشتباه از من بود پر و بال دادم به تو
سرتم گیج میرفت دوباری زنگ زدم به تو
حالا هرشب مست کن با صدای این خسته
التماس نکن بیام عشقت از دل رفته
دیگه با تو بودن بدجوری افت برام
دروغات عادی شده چندباری گفتی برام
دیگه خامت نمیشم بچه قشنگ بزار برو
جک نگو بزار برو نگو دوست دارم تورو
گریه هات دیدنیه خیلی دیر شده گلم
نریز اشک تمساح به حد کافی من پرم
من ازت بدم میاد اینقدر نگو دوست دارمت
برو هر… کن به خدا میسپارمت
دیگه مهم نیست این روزا کی اومده به جام
به تو ربطی نداره که من این روزا کجام
دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه
بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدا
به تو ربطی نداره که من این روزا کجام
دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه
بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدا

دیگه مهم نیست این روزا کی اومده به جام به تو ربطی نداره که من این روزا کجام
دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه بهش نیاز ندارم الان خودمم و خدا
 دیگه مهم نیست این روزا دلش پیش کیه

 

 

www.popmelo.ir/

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن دانلود آهنگ جدید پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن دانلود آهنگ بیکلام پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن متن آهنگ دانلود آهنگ پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل پسرک بپیچ به بازی سر من شر نکن دانلود آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو