loading...

ام پی تری فول

با من چه کردی از رضا ملک زاده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی از رضا ملک زاده,دانلود آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده با کیفیت 320,متن آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده ,کد

حسین بازدید : 185 شنبه 04 خرداد 1398

با من چه کردی از رضا ملک زاده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی از رضا ملک زاده,دانلود آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده با کیفیت 320,متن آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول با من چه کردی از رضا ملک زاده ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل با من چه کردی از رضا ملک زاده ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید با من چه کردی از رضا ملک زاده,

 

میروی از خاطرم؛ خرابم مکن…●♪♫
دریای آرامشم؛ سرابم مکن●♪♫
من، دل آشوبم… یارِ محبوبم●♪♫
اینچنین غمگین، نگاهم مکن… خرابم مکن…●♪♫
با من چه کردی؛ جانِ من؟! ای یار… ای یار…●♪♫
دل برده ای از این منِ دلدار… دلدار…●♪♫
شیرین کمان ابروی من! برگرد… برگرد…●♪♫

شعر و ملودی : هادی زینتی
دست از سرِ دیوانگی؛ بردار! بردار…●♪♫
با من چه کردی؛ جانِ من؟! ای یار… ای یار…●♪♫
دل برده ای از این منِ دلدار… دلدار…●♪♫
شیرین کمان ابروی من! برگرد… برگرد…●♪♫
دست از سرِ دیوانگی؛ بردار! بردار…●♪♫
آرزو دارم شبی؛ همدمت شوم●♪♫

 

آخر ای حوای من؛ آدمت شوم!●♪♫
من، دل آشوبم… یارِ محبوبم●♪♫
اینچنین غمگین، نگاهم مکن… خرابم مکن…●♪♫
با من چه کردی؛ جانِ من؟! ای یار… ای یار…●♪♫
دل برده ای از این منِ دلدار… دلدار…●♪♫

تنظیم قطعه : محمدرضا رهنما
شیرین کمان ابروی من! برگرد… برگرد…●♪♫
دست از سرِ دیوانگی؛ بردار! بردار…●♪♫
با من چه کردی؛ جانِ من؟! ای یار… ای یار…●♪♫
دل برده ای از این منِ دلدار… دلدار…●♪♫
شیرین کمان ابروی من! برگرد… برگرد…●♪♫

 

 

 

www.popmelo.ir/

 







برچسب ها با من چه کردی از رضا ملک زاده دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی از رضا ملک زاده دانلود آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده با کیفیت 320 متن آهنگ با من چه کردی از رضا ملک زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول با من چه کردی از رضا ملک زاده متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل با من چه کردی از رضا ملک زاده دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید با من چه کردی از رضا ملک زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو