loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید ایرانی,ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی,دانلود آهنگ بیکلام ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترکی دنیا فانی از معز

حسین بازدید : 619 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی,دانلود آهنگ بیکلام ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی,کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی ,دانلود آهنگ ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی با کیفیت 320,متن آهنگ ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی,

متن آهنگ دنیا فانی ترکی + ترجمه فارسی

 کارا هابار تز دویلوراونوت سون بنی دمی  سین

 kara habar tez doulor onut sun beni demisin

 خبر ناگوارزود پخش می شود فراموش کردن را از من نخواه

 بنده کالان رسیم لری مکتوب لاری ایستمیسین

 bende kalan resimleri maktoblari istemisin

 نامه ها و عکسهای که ازتو  در پیشم هست را از من پس نخواه

 هوزومله سوده جییم بیرداها چکمام کارشینا

 hozomle sevdejeim birdeha chekmam karshina

 صبرم و طاقتم تاب شد دیگر با

 سانا سون کز یازی یوروم خاطرلار یه تر بانا

 sana son kez yazeyolum haterlar yeteur bana

 برای تو آخرین حرفهایم را می نویسم تنهاخاطرات تو برایم کافی است

  اونوت ما کی دنیا فانی ورن الله آلرجانی

 onut maki donya fany veren allah alerjany

 فراموش نکن که دنیا فانی و دروغین است وخدای که جان می دهد آن را پس خواهد گرفت

 بن ناسل اونوتروم سنی جان بدن دن چیک ماین جا

 ben nasel onutrum seny jan bedenden chikmayen ja

 من چگونه می توانم فراموشت کنم تازمانی که جانم از بدنم خارج نشده

 کوروموش بیر چی چک بولدوم مکتابولارین آراسیندا

 koromosh bir chi chek bouldom mektabolarin arasinda

 گل خشک شده رو لای  پیدا کردم

 بیرتک اونو ساکل یورم اونودا چوک گورمه بانا

 bir tek ounosakleyourm ounoda chok gormeh bana

 تک و تنها  اورا می ستایم برای من آن را زیادی ندان

  عاشک لارین ان گوزلنی یاشاموش توک یول لارجا

 Ashk larin en gozeliny yashamush tuk yul larija

 زیباترین عشقها را سالهای سال در کنار هم سپری کرده بودیم

  بوتون حوظور لوشارک لارخاطر لاتر سنی بانا

 Boton hozor lo sharkelar khater later seny bana

 تمامی باهم بودنهای مشترک ما خاطرات تو رابرایم زنده می کند

 اونوت ما کی دنیافانی ورن الله آلرجانی

 onut maki donya fany veren allah alerjany

 فراموش نکن که دنیا فانی و دروغین است وخدای که جان می دهد آن را پس خواهد گرفت

 بن ناسل اونوتروم سنی جان بدن دن چیک ماین جا

 ben nasel onutrum seny jan bedenden chikmayen ja

 من چگونه می توانم فراموشت کنم تازمانی که جانم از بدنم خارج نشده

  کورولدی کانادم کولوم نی یریم ئار نی یوردوم

 Korolde kanadem koloum ne yerem var ne yordom

 دست و بالم شکسته شد و نه جای دارم و نه دیاری نه پناهی

 غربت لر دوشته یولوم یوراسیز قوشلار مثالی

 Ghorbatlar doshte yoloum urasiz koshlar mesal

 به دیار ها نا آشنا گذرم افتاد به مانند پرندگان بدون آشیانه

 سالوی بویروم سنن ایچن کاتلا نیریم بو یاز گیا

 Salvi boyrom senen ichen katla nerem bo yaz goya

 قامت رشیدم برای تو خم خواهد شد بر این سرنوشت نوشته شده

  بوی له یاز مثایارادوم کار توپراک یتر بانا

 Boyleh yaz mesayara dom kar toarak yetar bana

 اگر چنین سرنوشتی آفریدگار برای من نوشته باشد سهم من فقط خاک سیاه خواهد بود

 اونوت ما کی دنیافانی ورن الله آلرجانی

 onut maki donya fany veren allah alerjany

 فراموش نکن که دنیا فانی و دروغین است وخدای که جان می دهد آن را پس خواهد گرفت

 بن ناسل اونوتروم سنی جان بدن دن چیک ماین جا

 ben nasel onutrum seny jan bedenden chikmayen ja

 من چگونه می توانم فراموشت کنم تازمانی که جانم از بدنم خارج نشده

 کارا هابار تز دویلوراونوت سون بنی دمی  سین

 kara habar tez doulor onut sun beni demisin

 خبر ناگوارزود پخش می شودفراموش کردن را از من نخواه

 بنده کالان رسیم لری مکتوب لاری ایستمیسین

 bende kalan resimleri maktoblari istemisin

 نامه ها و عکسهای که ازتو  در پیشم هست را از من پس نخواه

 هوزومله سوده جییم بیرداها چکمام کارشینا

 hozomle sevdejeim birdeha chekmam karshina

 صبرم و طاقتم تاب شد دیگر با او روبرو نخواهم شد

 سانا سون کز یازی یوروم خاطرلار یه تر بانا

 sana son kez yazeyolum haterlar yeteur bana

 برای تو آخرین حرفهایم را می نویسم تنهاخاطرات تو برایم کافی است

 اونوت ما کی دنیافانی ورن الله آلرجانی

 onut maki donya fany veren allah alerjany

 فراموش نکن که دنیا فانی و دروغین است وخدای که جان می دهد آن را پس خواهد گرفت

 بن ناسل اونوتروم سنی جان بدن دن چیک ماین جا

 ben nasel onutrum seny jan bedenden chikmayen ja

 من چگونه می توانم فراموشت کنم تازمانی که جانم از بدنم خارج نشده

 کوروموش بیر چی چک بولدوم مکتابولارین آراسیندا

 koromosh bir chi chek bouldom mektabolarin arasinda

 

http://www.svba.ir

 

 

www.popmelo.ir/

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی دانلود آهنگ بیکلام ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی کد آهنگ پیشواز همراه اول ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی دانلود آهنگ ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی با کیفیت 320 متن آهنگ ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی متن آهنگ دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ترکی دنیا فانی از معزز ارسوی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو