loading...

ام پی تری فول

گریه کردم مثــل ابرا بـــی تــو مــــادر شد دل من جای غصه ها بی تو مادر رسول خدا گفت بهشت زیر پای توست بخواب مادر برای همیشه قلبم فقط جای توست بخــواب مـــادر آهنگ مادر ( رفتی و من تنها ماندم ) از

حسین بازدید : 311 سه شنبه 07 خرداد 1398

گریه کردم مثــل ابرا بـــی تــو مــــادر

شد دل من جای غصه ها بی تو مادر

رسول خدا گفت بهشت زیر پای توست بخواب مادر

برای همیشه قلبم فقط جای توست بخــواب مـــادر

آهنگ مادر ( رفتی و من تنها ماندم ) از سامی یوسف

رفتی و من تنها ماندم

با غصه هام و غم هام ماندنم

گر که تو را آزردم مادر حلالم کن

بعد از تو من بی پناهم

ای که بودی تکیه گاهم

خیز و بنگر اشک و آهم

مادر حلالم کن

دانلود آهنگ جدید رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم,دانلود آهنگ رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم ,متن آهنگ رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم ,رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم,Download Music,دانلود آهنگ,

 

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ جدید رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم دانلود آهنگ رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم کد آهنگ پیشواز ایرانسل رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم متن آهنگ رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام رفتی و من تنها ماندم با غصه و غمها ماندم Download Music دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو