loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ داغ وطن شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطنمتن آهنگ شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطنوقتی که تنها میمونم کنارمه یاد وطنتو لحظه های غربتم پیشم بمون ای هموطنبرای آرامش من از

حسین بازدید : 215 چهارشنبه 08 خرداد 1398




متن آهنگ داغ وطن

شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن

متن آهنگ شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن

شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن

وقتی که تنها میمونم کنارمه یاد وطن

تو لحظه های غربتم پیشم بمون ای هموطن

برای آرامش من از وطنم بگو سخن

از وطنم بگو سخن ساز دلم شکسته شد



گل صدا مرده دیگه نپرس چرا خون دلم

هزار تا پا خورده دیگه تو لحظه های غربتم

پیشم بمون ای هموطن برای آرامش من

از وطنم بگو سخن از وطنم بگو سخن گواه زنده ی غمم

چشمای گریون منه هوای پر مهر وطن

همیشه تو جون منه هک شده اسم میهنم

تو دفتر خاطره ی من عذاب دوری از وطن

هر لحظه مهمون منه تو لحظه های غربتم

پیشم بمون ای هموطن برای آرامش من

از وطنم بگو سخن از وطنم بگو سخن

ای بالاتر از کلام عشقتو لحظه های غربتم

پیشم بمون ای هموطن برای آرامش من

از وطنم بگو سخن از وطنم بگو سخن

ای زیباترین موجود ای وطن

ای وطن دردی به وسعت تمام دشت های یاعسه در کویر دلم جاریست

و قطره قطره وجودم به خدا

دریا دریا غرق است

دریا دریا غرق است..گواه زنده ی غمم

چشمای گریون منه

هوای پر مهر وطن

همیشه تو جون منه

هک شده اسم میهنم

تو دفتر خاطره ی من

عذاب دوری از وطن

هر لحظه مهمون منهتو لحظه های غربتم

پیشم بمون ای هموطن

برای آرامش من

از وطنم بگو سخن

از وطنم بگو سخن..
http://www.gap8.ir/yassari-22/







برچسب ها متن آهنگ شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن دانلود آهنگ جدید شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن دانلود آهنگ شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن شقایق صبح دلم پرپر از داغ وطن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو